Wanneer u een afspraak wil maken, mag u hiervoor de assistente bellen of zelf online via MGn een afspraak inplannen. Wanneer u een medische vraag heeft gesteld of medicijnen wil bestellen kan dit alleen nog maar via een beveiligde website. U kunt een e-consult of recepten aanvragen via https://home.mijngezondheid.net/inloggen/. Zo komt u in uw eigen medische dossier en kunnen we veilig communiceren met elkaar De mail die u nu gestuurd heeft zal daarom niet in behandeling worden genomen en verwijderd worden. U kunt uw vraag opnieuw te stellen via MijnGezondheid.net (MGn). Mocht het inloggen met uw DigiD niet lukken dan kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk. Alle andere vragen proberen wij de komende werkdagen te beantwoorden.
No medical or personal data by e-mail
If you would like to make an appointment, you can call the assistant or schedule an appointment online via MGn. If you have asked a medical question or want to order medication, this can only be done via a secure website. You can request an e-consultation or prescriptions via https://home.mijngezondheid.net/inloggen/. This way you can access your own medical file and we can communicate with each other safely. The email you have now sent will therefore not be processed and will be deleted. You can ask your question again via MijnGezondheid.net (MGn). If you are unable to log in with your DigiD, you can contact the practice by telephone. We will try to answer all other questions in the coming working days.